Opknussen

De regen komt met bakken uit de hemel en de wind giert om de flat. Dat van die lente die eraan komt had ik niet moeten zeggen geloof ik. Hoe dan ook, ik kreeg er spontaan opknusneigingen van. Ik heb me ingehouden en ben nog niet met de meubels gaan schuiven, wat ik normaal gesproken bijna om de vier weken doe. Het is niet zozeer dat ik dan ontevreden ben met hoe alles op dat moment staat, het is meer een creatieve drang om iets nieuws te verzinnen of een andere sfeer te scheppen in huis.

Maar goed, heb me dus nu weten te bedwingen. Ik woon hier pas drie maanden, dus ik vind dat ik alles nog even moet laten zoals het is. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet met de accessoires mag spelen! Heb al helemaal zin om morgen een ander plaid neer te leggen, wat kussentjes te wisselen en een paar nieuwe plantjes te kopen...


Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints