Leef je uit met Polyvore!

Een geweldige site die ik echt niet voor mezelf kan houden is http://www.polyvore.com/. Je kunt hier (gratis) collages maken. Het is eigenlijk bedoeld voor kleding, schoenen en accessoires, maar je kunt het voor vanalles gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan een moodboard voor je interieur of, zoals ik graag doe, een verzameling plaatjes waar je gewoon vrolijk van wordt.

Er zijn enorm veel bestaande items die je zo kunt gebruiken, maar je kunt ook zelf items importeren. Daar is een handig tooltje voor dat je via de site kunt downloaden. Daarmee kun je van elke website items kopieeren, die je vervolgens opslaat in je collecties. Door items te selecteren, te plakken en te combineren kun je echt hele professionele collages of moodboards maken, zoals je ook wel in glossy's ziet. Je kunt ook de creatieve uitbarstingen van anderen bekijken. Echt geweldig wat sommige mensen maken!

Hier het resultaat van mijn eerste stappen in de wereld die Polyvore heet:


Je moet het gewoon een keer geprobeerd hebben, echt heel leuk. Alleen een waarschuwing: het is zeer verslavend....

Reacties

  1. Dat ziet er waanzinnig leuk uit Debby. Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken maar ik heb eigenlijk al zoveel verslavingen. Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints