Nog één keertje dan...

Op verzoek nog wat foto's van de prijsuitreiking en de fotoshoot voor de Neckermann ontwerpwedstrijd voor Boutique Plus..








Bij de fotoshoot kreeg ik het eindresultaat voor het eerst te zien. Heel gek! Helaas waren de kleuren van de stof wat feller en heftiger dan beloofd en ook de pompoenen aan de koordjes waren helaas verdwenen. Dat viel een beetje tegen, want je hebt toch een bepaald plaatje in je hoofd als je iets ontwerpt. Maar dat soort dingen heb je nu eenmaal niet in de hand als een ander het maakt. Ook zou ik het jurkje zelf niet zo snel combineren met pumps zoals bij de fotoshoot is gedaan. Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de haarband...



Behalve in de Neckermann gids, heeft er ook op de website van Libelle een stukje over de wedstrijd gestaan. Ik ben destijds ook geinterviewd door de Belgische Libelle. Verder heeft mijn collega een heel leuk stuk geschreven in het personeelsblad voor de rubriek 'De bijzondere hobby van..' (zie foto hierboven). Alles bij elkaar zoveel aandacht dat mijn gestreelde ego er weer jaren mee vooruit kan!

Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints