PIP PIP hoera!

Heb je dat ook weleens? Loop je nietsvermoedend over straat, zie je ineens vanuit je ooghoek een tas waarvan je, zonder echt goed te hebben gekeken, meteen weet dat die voor jou bestemd is. Dat had ik vandaag. Ik liep bepakt en bezakt met last minute paasinkopen en daarbij begon het ook weer heel vies te miezeren, dus ik was echt niet in een optimale shoppingmood. Maar ineens werd mijn aandacht naar een etalage gezogen; een nieuwe collectie PIP tassen!




Nou was ik niet echt kapot van de vorige tassen die PIP op de markt bracht, simpelweg omdat ze door de te zoete kleuren een beetje kinderachtig oogden. Te zoet? Nou ja, ik weet niet wat het precies was, maar ik vond ze toch wat meer geschikt voor het vervoeren van kinderlunchtrommeltjes enzo.

Maar de nieuwe tassen zijn helemaal goed. Natuurlijk nog steeds in vrolijke kleuren en met drukke dessins, want het blijft wel PIP, gelukkig. Maar met deze tassen zie ik mezelf wel lopen. Het was zelfs zo erg dat ik bijna de winkel was ingestormd om meteen de hele serie aan te schaffen. Want kiezen is niet mijn sterkste punt. De meesten hebben ze in drie kleuren: rood, blauw en bruin. En dan nog verschillende modellen en verschillende prints. Keuzes! En dan heb ik het nog niet eens over de bijpassende portemonnees gehad...






Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints