The edible garden

Gisteren weer een heel leuk programma op tv ontdekt, opnieuw een tip van mijn zus: The edible garden (21.00 uur, BBC2). Alys Fowler, bekend van Gardener's world, probeert met haar tuin zoveel mogelijk zelfvoorzienend te zijn door het kweken van haar eigen groente en fruit. Je krijgt meteen zin om zelf ook vanalles te gaan planten. Ze kan het zo smakelijk brengen dat je spontaan de neiging krijgt om de hele dag alleen nog maar onbespoten slablaadjes te gaan knabbelen. Kaplaarzen aan, jaloersmakend lang rood haar en een beetje artistieke bril... Alys heeft absoluut iets leuks, ondanks dat ze niet echt knap is. Kortom, opnieuw een inspirerend feelgood programma van de BBC. Zeker met in het achterhoofd de grote hoeveelheden sla die ik vanaf zondag zal gaan nuttigen. Dan start ik namelijk met mijn koolhydraatarme dieet van Yvonne Lemmers. Maar voor het zover is, eerst zaterdag nog even lekker high tea-en in hotel New York!


Reacties

  1. Hoi Debby,
    dank je voor je reactie en het plaatsen van de give away. Lijkt me best een verandering van een dorp naar de stad. Wel leuk hoor want daar is meer te beleven, zeker op cultureel gebied.
    Nou, geniet van je high tea, zou ik zeggen en succes met je dieet.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints