Creatieve uitspatting

Nog even een berichtje om op te scheppen over de creatieve uitspatting die ik gisteravond totaal onverwacht had. Op tweede paasdag gaan we brunchen bij mijn zus, dus ik heb voor iedereen een aardigheidje gekocht. Nou leek het me leuk om het kadootje van mijn zus te verpakken in een zelf beschilderd of beplakt doosje. Dus ik een houten doosje bij Xenos gekocht. Maar wat bleek, natuurlijk, het paste er niet in. Dus sorry Aud, je krijgt 'm zonder doosje.

Maar om er nou niks mee te doen leek me ook jammer. Dus gisteren aan de slag met servetten, verf en lint en... voila! Best grappig, toch? Tot zover creatief met spaanplaat.


O ja, vond m'n paastakken toch nog wel een beetje kaal, dus heb er nog wat rode en witte eitjes in gehangen die ik vanmorgen in de kast vond. De combinatie van het roze met rood past in elk geval wel beter bij me. Meer kan ik er helaas niet bij; er hangen nu al zo'n drie eitjes per tak, meer trekt mijn hazelaartje niet vrees ik.


                             
En voor degene die zch afvraagt hoe het met het wollen paashaasje gaat dat mijn katje Pippa gepikt heeft; Pip neemt 'm overal mee naartoe, dus aan aandacht geen gebrek. Enig minpuntje is dat het haasje voortaan zonder pootjes of oren door het leven moet. Pip is inmiddels aan de vulling begonnen, dus ik vrees dat het einde nadert...









Reacties

  1. wat leuk zeg allemaal.
    en wat een crea bea ben je super hoor.
    en wat een super lief verhaal van pippa zo lief.
    hele fijne dagen.
    lieve groet Stip

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints