Violen aan de muur (deel 2)

Zoals beloofd hier de foto's van de posters met de viooltjes die ik heb ingelijst en opgehangen. Bij Xenos vond ik voor heel weinig geld een paar mooie lijsten. Ook mijn 'Keep calm and carry on' print zit nu in een witte lijst. Staat toch mooier.


In mijn slaapkamer heb ik deze twee platen opgehangen. Volgens mij van dezelfde kunstenaar, want ze zijn in dezelfde stijl. Hoe dan ook, ze passen mooi bij elkaar.




In de buffetkast nog een klein vrolijk schilderijtje..



En ook op het toilet eentje! Maar dan met een roze lijst.




En een grote lijst in de hal. Dit is het eerste dat je ziet als je de voordeur open doet. Word je vrolijk van toch?



En tot slot dit schattige roodborstje...


En nu we het toch over vogeltjes hebben; ik vond gisteren bij V&D deze geweldige kaarsenstandaard. Is hij niet fantastisch?



Reacties

  1. Wat leuk die violen allemaal!! prachtige bloemen! en je zit er helemaal in zo te zien!!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints