Terug van weg geweest

Nou, de kogel is door de kerk; ik ga weer gewoon bloggen hier op mijn blogspot via Blogger! Het zal wel even duren voor ik al mijn andere berichten heb overgezet, maar ze komen eraan. Ondertussen zal ik nieuwe berichten weer gewoon hier plaatsen.


Ik ben inmiddels al over de helft met mijn cursus Photoshop (les 11 van 15), dus ik ga binnenkort mijn opgedane kennis loslaten op een nieuwe layout voor m'n blog. Dat is ook een van de redenen waarom ik weer hier ga bloggen; je kunt zo makkelijk je randen, header en freebies aanpassen. Heerlijk, zo rommelen. Geeft bijna net zo'n kick als de meubels in huis verschuiven. Maar ik beloof dat ik m'n blog minder vaak zal aanpassen dan dat ik thuis de boel omgooi. Jullie zouden gillend wegrennen denk ik.

Fijn om weer terug te zijn! Hopelijk zie ik jullie hier binnenkort weer!


Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints