iPad2

Yes! Ik heb eindelijk mijn felbegeerde iPad2! Compleet met blauwe smart cover en wit achterkantje. Ben er zo blij mee!

Dit berichtje tik ik vanaf m'n iPad om eens te kijken of dat allemaal goed gaat. Blogpress schijnt de beste app te hebben, dus daar moet ik ook nog maar eens naar kijken. Iemand ervaring met bloggen via de iPad? Tips over leuke of handige AppStore zijn ook altijd welkom!

Jammer, loop nu al tegen het eerste probleem aan; ik kan geen afbeeldingen uploaden. Krijg wel een scherm te zien, maar de knop om een bestand te selecteren, is niet aanklikbaar. Had al gelezen op internet dat Blogger nog niet goed samen gaat met de iPad. Dat klopt dus. Snel de Blogpress app dan maar. De foto plaats ik later wel via mijn gewone Mac...



Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints