Summer in the city

Ik had allerlei plannen voor dit weekend. Vaag weliswaar, maar toch... Een museum, naar de film en misschien wel een beetje luieren in het park? Maar tot mijn schande moet ik zeggen dat ik eigenlijk helemaal niets heb gedaan dit weekend. Dat wil zeggen, niets dan lezen en in de schaduw op het balkon hangen. Hond en katten vonden het prima, want daardoor konden zij ook lekker op de koele balkonvloer liggen in plaats van de hele dag in die warme flat te zitten.

Vrijdagavond laat werd het eigenlijk pas echt lekker buiten. De zon was allang onder en er stond een lekker briesje. In mijn slaapkamer was het nog warm en benauwd, dus ik heb tot na twaalven buiten zitten lezen. Met alle kaarsen aan was het wel een heel sprookjesachtig plaatje...








Reacties

  1. Wat ziet dat er inderdaad ontzettend sprookjesachtig en knus uit daar!
    Blijft de boel wel een beetje droog tijdens de stormen van de afgelopen dagen?
    En schaam je niet, ik doe ook bar weinig met dit warme weer, en ik denk half Nederland met ons! Dat halen we wel weer in...
    Luieren is ook een kunst! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het balkon is helemaal inpandig, wat zowel een voor- als een nadeel is; de boel blijft zo goed als droog als er regent. Betekent dus ook VEEL water geven ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints