Goed tehuis gezocht

Ik wil het één en ander gaan veranderen in mijn woonkamer. Niks heel drastisch; muurtje verven, andere hoes om m'n stoel doen, beetje schuiven... Ik ben er ook achter dat mijn bureautje eigenlijk niet in de kamer past. Hij staat er sinds mijn vorige schuifsessie (waarbij ik door mijn rug ging) wel, maar als ik eerlijk ben staat het zo echt te vol. Het is met pijn in mijn hart dat ik daarom heb besloten 'm weg te doen. Maar voor ik hem op Marktplaats ga zetten, wil ik jullie de gelegenheid geven hem van me over te nemen.


Het is een oud bureau met boven en onder kastjes met een plank erin. Het blad is uit te schuiven. Oorspronkelijk zat er een bruin leren schrijfblad in, maar daar is een scheur in gekomen toen mijn kitten eraan ging hangen. Het schrijfblad kan eruit, dus die heb ik bekleed met rood-wit gestipt zijl. Bij de verhuizing is hij eruit geweest, waardoor het zijl niet helemaal recht meer zit. Maar dat is een kwestie van een nieuw zijltje eromheen doen. Het is een bureautje van zo'n 40 jaar oud en zoals bij alle brocante is dat te zien. Maar het is een schatje, dus heb je plek en wil je 'm voor een zacht prijsje van me hebben, plaats dan even een reactie zodat ik contact met je op kan nemen.

Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints