Sweet tooth

Vandaag een tip voor de snoepers onder ons: de Koekela! De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik er zelf met een ruime boog omheen loop, maar dat is meer uit zelfbescherming.



Een aantal jaar geleden heb ik voor het eerst de overheerlijke cheesecake en brownies geproefd. Mijn broer woonde toen nog in Rotterdam en bracht geregeld wat mee. Nu ik er zelf woon is de verleiding groot om elk weekend verse scones of muffins in te slaan. Gelukkig zit de winkel op de Nieuwe Binnenweg, wat voor mij nog een aardig eindje lopen is. Maar helaas levert de Koekela ook cookies en andere heerlijkheden aan Cappuchino, het restaurantje schuin tegenover Dille en Kamille. Dus liefhebbers van chocolate chip cookies, banana bread en strawberry cheesecake... jullie zijn gewaarschuwd! Eén hap en je bent 'hooked for life'! 



Reacties

  1. Heerlijk!
    Wij hebben in Utrecht (en in andere steden) ook zoiets: De Bakkerswinkel.
    De sfeer, het lekkers: altijd geweldig, echt iets wat je dag mooier kan maken!
    Ik kom er ook niet zo vaak want je moet er natuurlijk niet gewend aan raken, dan is het niet zo bijzonder meer... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag geluncht met de carrotcake, ik logeer echt om de hoek van koekela, gelukkig ga ik over een paar dagen weer weg uit Rotterdam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints