Etsy

Door een artikel in de nieuwe Flow ben ik eens gaan neuzen op de website van Etsy. Ik wist wel al van het bestaan van dit online winkelcentrum af, maar dat het zó groot was... Op Etsy kan iedereen die thuis spulletjes in elkaar fröbelt zijn of, meestal, haar, fabrieksels te koop aanbieden. Het aanbod loopt uiteen van schilderijen tot speelgoed en van bloempotten tot kinderkleding. Veel aanbieders wonen in Amerika, waar Etsy al ontzettend populair is, maar langzaamaan ontdekken ook de Nederlandse knutselaars de website.



Hoewel alle spullen zelfgemaakt zijn, ligt het niveau vrij hoog en zitten er echt heel veel leuke en mooie artikelen bij. Het aanbod is zo groot, dat je eigenlijk altijd wel een origineel kadootje vindt. Of iets om jezelf te verwennen natuurlijk.


Ik heb alleen nog maar gekeken bij de dierenbenodigheden en het speelgoed, maar werd al helemaal hebberig.


Onderstaande kattenmutsjes vond ik zó grappig! Denk alleen niet dat mijn katten erom zouden kunnen lachen als ze die op moesten.





Reacties

  1. We dachten weer meteen aan hetzelfde sussie, ik wilde net op Etsy gaan kijken nadat ik jouw Flow uit had :-)
    En die kattenmutsjes! Die laatste zou toch helemaal geweldig staan bij Charlie? Een echte pandapoes! Misschien moet ik toch een keer zelf met vilt gaan fröbelen ;-)
    Kus van Zus

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints