Loods 5

Vandaag eindelijk weer eens naar Loods 5 geweest. Wat een heerlijke winkel is dat toch. Het zien van al die accessoires brengt me in een soort euforische stemming. Ik moet me dan inhouden om niet te gaan rennen en als een gek in de schappen te gaan klauwen. Ik onderdruk mijn opwinding, loop ogenschijnlijk ontspannen door het gangpad, ondertussen recht op mijn doel afkoersend. Ik trek een nonchalant gezicht, maar laat me door niks afleiden, als de dood dat iemand me voor is en dat ene geweldige lijstje of kleed voor mijn neus wegkaapt.


Gelukkig was er weer genoeg voor iedereen. Zoveel zelf, dat Audrey en ik twee keer de hele winkel door zijn gegaan omdat we simpelweg niet konden kiezen. Alles wat we erg leuk vonden hadden we voor de zekerheid in de winkelwagen gelegd. Tijdens het eten van een broodje zouden we dan beslissen wat er mee naar huis ging en wat niet. Een onmogelijke opgave. Dus nog maar een keer de hele route terug lopen. En dan weer andere dingen zien en nog meer twijfelen. Dat is echt meer dan een mens aankan!



Uiteindelijk is het toch gelukt me te beperken tot slechts drie aankopen, te weten een licht groene voorraaddoos, een prikbord en servetten van Cath Kidston.

De doos lijkt me perfect voor het opbergen van brood en crackers. Ben er helemaal weg van.



Dit prikbord vond ik helemaal geweldig. Ze hadden ook hele leuke schoolborden met cupcakes erop, dus de keus was echt niet makkelijk. Maar deze past toch net wat beter in mijn keuken. Een prikbord gebruik ik ook meer dan een schoolbord. Leuk voor uitgeknipte recepten! 


De servetten met de aardbeitjes doen het ook goed bij de rest van mijn bont gekleurde keuken. Het lijkt me ook leuk om er nog eens een keer iets mee te beplakken. Altijd handig dus. Blijken ze nog van mijn geliefde Cath te zijn ook!


Reacties

  1. Jaaaaa, geweldig!
    Wat heb jij je goed in kunnen houden, zeg!
    Ik ben een paar maanden geleden voor het eerst in Loods 5 geweest en mijn zus moest echt een bakje onder mijn kin houden om al het kwijl op te vangen! ;)
    Ik ben vooral echt verliefd op al die oude kasten met schattige kleurtjes die ze daar hebben staan.
    De prijzen zijn iets hoger dan bij winkels als Ikea maar dan heb je tenminste kwaliteit en originaliteit! :)
    Ik wil ook weer! Eens even kijken wie ik kan strikken om mee te gaan, ken ik iemand die in het bezit is van een vrachtwagen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints