Nieuws van dear Cath

Mijn favoriete merk Cath Kindston komt met een nieuwe collectie vol leuke hebbedingen. Ze is weliswaar nooit zo vernieuwend als bijvoorbeeld Greengate, die echt elk seizoen met nieuwe prints komt, maar juist die oude vertrouwde bloemenprints zijn bij mij nog steeds favoriet. O, als ze toch maar een winkel in Nederland zou openen! Of de verzendkosten buiten de UK zou verlagen...

Hier een paar nieuwe musthaves om je lekker te maken! Vooral het vogelprintje is wat mij betreft een blijvertje. Kijk op de website voor meer (nieuwe) producten.











Reacties

  1. Wat een mooie spulletjes weer. Ik ben ook zo'n fan. Heb laatst een boek van Cath aangeschaft met een tas om zelf te maken. Ik moet er nog wel steeds aan beginnen. Maar het boek is echt super. Met hele leuke beetje ouderwetse patronen.
    Een aanrader!
    Veel plezier met tv kijken, daar is het nu ook echt weer voor.
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints