Houzz

Eén van mijn favoriete Ipad apps is die van Houzz. Hij is nog gratis ook, dus het leek me wel de moeite waard om die even met jullie te delen.

Houzz is een interieur app waarbij je honderden, zo niet duizenden, foto's kunt bekijken van de meest uiteenlopende interieurs. Je kunt zoeken op woonstijl, maar via de zogenaamde 'ideabooks' van designers. En nu komt het mooiste... je kunt alle plaatjes die je leuk vindt in je eigen ideabooks plaatsen. Zo krijg je een verzameling van alles wat je mooi of inspirerend vindt. Precies die kleur verf die je in je hoofd had of een slimme oplossing voor een interieurdilemma die je wilt onthouden. Ik heb inmiddels een enorme verzameling met foto's, die ik gewoon af en toe doorblader als ik inspiratie nodig heb voor m'n huis of zomaar, als ik me een beetje somber voel.

Het goede nieuws voor iedereen die geen iPad heeft, is dat Houzz ook een website heeft: http://www.houzz.com/. Ook hier kun je alle foto's bekijken en de leukste in je eigen ideabook verzamelen. De ideale bezigheid voor deze druilerige zomerdagen! Enjoy!







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints