Los gaan bij Albert Heijn

Niet alleen voor mijn boodschappen kom ik graag bij Albert Heijn. Steeds vaker kom ik bij de kassa met allerlei leuke accessoires in mijn mandje. Ik moet me regelmatig inhouden om niet weer een nieuwe mok te kopen onder het mom van 'leuk voor op kantoor' (heb je die grote theekommen met het schattige vogeltje al gezien?). Met kerst ben ik verleid door de waxinelichtjes uit de Gouden Beertjes serie (kinderachtig misschien, maar zo leuk!) en natuurlijk het witte metalen vogeltje dat je geloof ik als naamkaarthoudertje kunt gebruiken, maar dat gewoon vrolijk bij mij in de kast staat. En alsof ik niet al genoeg tuttemmerul heb, heeft de Appie zich met de komende paasdagen weer behoorlijk uitgesloofd. Maar... ik heb me ingehouden. Dat wil zeggen... ik heb maar een dingetje gekocht. Wat betekent dat ik die leuke placemats, het bijpassend plastic tafelkleed, de roze eierdopjes met konijnen en de pastelkleurige eitjes heb laten liggen. Applaus voor mezelf!

Wat ik wel heb gekocht is deze geweldige boom met losse vogeltjes. Helemaal in de stijl van Rice, maar dan voor maar een paar euro. Niks voor Pasen, deze jongen komt gewoon het hele jaar op mijn plank te staan!


O ja, het is trouwens weer Efteling zegels sparen geblazen bij AH. Dus heb je meteen een goed excuus om flink 'boodschappen' te doen!



Reacties

  1. Wat een geweldige boom!!!! Ga morgen meteen even naar het dorp. Die mag hier ook wel een mooi plekje krijgen. Bedankt voor de tip.
    Fijne avond! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!!

    Wat een leuk ding he!?
    Vanmiddag heb ik er mee in mijn handen gestaan,zo leuk!!
    Maar ik wist niet waar ik hem neer zou zetten...denk toch maar dat ik hem ga halen,vind hem bij jou zo leuk staan in het"echt"....

    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints