Een kloddertje groen

Daar ben ik weer. Een nare tijd achter de rug, maar daar ga ik geen woorden meer aan vuil maken. Het is inmiddels maart, dus op naar de lente en een nieuwe start!

Dat het weer goed met me gaat, blijkt wel uit wat ik afgelopen weekend heb gedaan; schuiven! Dat is bij mij altijd een goed teken. En dat niet alleen, ik heb ook een wandje in de woonkamer geschilderd. Dus ik ben weer volop in de opknus-mode. De muur is nu fris lichtgroen. Best een pittig kleurtje, maar het past prima bij m'n andere kleuren, dus ik ben wel tevreden.




Schilderen met Daantje in de buurt is niet zo makkelijk. Ik heb hem twee keer onder de kraan moeten houden (gelukkig was het verf op waterbasis!), omdat hij een spoor van groene pootafdrukken achterliet. Nog lastiger is het trouwens om te schilderen op doek. Denk aan kwasten pikken, water omgooien en heel de schildersezel omtrekken en je hebt wel ongeveer een idee dat eraan toe gaat. Geen succes dus.



Maar goed, het wandje is inmiddels groen en de meubels zijn verschoven. Op de markt een bos roze gerbera's gekocht, die overigens terwijl ik dit schrijf door Daan wordt aangevallen. Leuk, zo'n jong katje.




Reacties

  1. Wauw wat een kleurtje zeg!! Ik vind het vind het gedurfd hoor! maar wel mooi!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om weer wat van je te lezen. Ik miste je al.
    Wat een mooie kleur, jij bent al helemaal klaar voor de lente! Geniet ervan.
    Lieve groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat je er weer bent. Ook al ken ik je niet persoonlijk: ik geniet altijd wel van je verhalen.
    Fijn weekend, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints