New Fork

Zaterdag heb ik met mijn zus geluncht bij New Fork in Rotterdam. Omdat we allebei proberen wat gezonder te eten, leek deze fairtrade 'fastfood' ons wel de moeite waard om uit te proberen. En daar hebben we geen spijt van gehad. Ik bestelde een sandwich met rosbief en verwachtte eigenlijk gewoon 2 boterhammen met beleg. Ik was dan ook blij verrast met de 3 gestapelde boterhammen die rijkelijk belegd waren met rosbief, sla en gekookt ei. En dan de boterhammen.... zo lekker! Super vers met een heerlijk kanpperige korst. Echt, zo proef je ze niet vaak!


Naast sandwiches en stokbroodjes verkopen ze ook maaltijdsalades, soep en allerlei zoetigheden waar ik maar niet te lang naar gekeken heb om niet in de verleiding te komen. Dit zeggen ze erover op hun website:

a. New Fork sandwiches
Het mysterie van het brood. Je hebt boterhammen en er zijn sandwiches. En sinds kort zijn er sandwiches van New Fork. Dat zijn 100% natuurlijk belegde bakkershoogstandjes. We hebben ze ouderwets in tweeën gesneden, en in papier gepakt. Zo zijn ze gemakkelijk mee te nemen en op te eten. Bij ons thuis op de Coolsingel, in de metro, of op jouw kantoor. Bewaar alleen het geheim!



b. New Fork stokbroodjes

Knisperend van buiten en zacht van binnen. Zoals een vers opgemaakt bed. Dat zijn onze stokbroodjes. Elke dag opnieuw bedekken we ze met liefde en een bergje beleg. Maar nooit met E-nummers.


c. New fork salades
Natuurlijk is een New Fork salade een bak vol gezondheid. En je eet er gemiddeld ook twee keer langer over dan een broodmaaltijd.
Voor de echte quality timers dus, deze lekkere lunch-verlenger! En om het nog wat meer te rekken: brood komt er altijd bij.

d. New Fork soepen

Iedere dag 2 versgemaakte soepen. Lekker als lunch of gewoon wanneer je zin hebt. Helemaal puur natuur en met een stukje brood erbij.


e. New Fork zoet

f. New Fork koffie, thee en sappen




Als je hier geen trek van krijgt, weet ik het ook niet meer. Bij mij loopt in elk geval het water in m'n mond... Zo is gezond en eerlijk eten wel héél makkelijk. Vette thumbs up voor New Fork!


Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints