Bank zoekt huis

Al ruim 2,5 jaar wil ik een nieuwe bank. Mijn Ikea Ektorp hoekbank was heerlijk, maar die heb ik moeten verkopen toen ik naar mijn flat in Rotterdam verhuisde. Hij was gewoon veel te groot. Ik had nog een oudere bank, die ik nu weer ben gaan gebruiken. Het is nog steeds een prachtige bank, maar hij past eigenlijk niet bij de rest van mijn spullen. Daarom heb ik 'm een paar weken geleden op Marktplaats gezet. Maar bij Marktplaats is het gewoon onmogelijk te voorspellen waar wel en niet op geboden gaat worden. Een kastje dat ik in eerste instantie gewoon bij het grofvuil wilde zetten, leverde meerdere biedingen op en was zo verkocht. Maar op de bank is nog niet één keer geboden. Ik vind het onbegrijpelijk.

Toch hoop ik dat ik snel een nieuw thuis voor mijn bank vind, want morgen ga ik een nieuwe kopen. Ik was van plan te wachten tot de oude verkocht is, maar omdat er nu 10% korting wordt gegeven op alle Ikea banken (met stoffen bekleding), laat ik die kans toch maar niet lopen. Dat wordt wel even proppen in m'n woonkamer...

Ik kan m'n andere bank natuurlijk ook gewoon bij het grofvuil zetten, maar dat kan ik simpelweg niet over m'n hart verkrijgen. Ik vond en vind het nog zo'n mooie bank en hij zit ook prima.  Het is een 3-zitsbank met stoere mosgroene corduroy bekleding, leren armstukken en wieltjes. Past heel goed in een landelijk interieur.



Dus mocht je nog een bank zoeken of weet je iemand die er eentje nodig heeft, kijk dan even bij mijn advertentie op Marktplaats. Over de prijs worden we het vast wel eens.


Reacties

  1. Kan me voorstellen dat je deze bank niet zomaar weg doet. Wij hebben ook zo'n oud beestje, nog van mijn ouders geweest. En ik kan er ook geen afstand van doen. Veel plezier met het kopen van je nieuwe bank! groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints