Nieuw ontdekt: de Woonstore!

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn zus naar een van onze favoriete winkels geweest: Loods 5. We hadden er helemaal naar uit gekeken, vooral omdat we de vorige keer haast niet konden kiezen uit alle leuke dingen die we gevonden hadden. Groot was dan ook de teleurstelling toen ik met helemaal niets (!) weer buiten kwam. Er waren hele gedeeltes leeg en de spullen die er stonden waren ofwel 'oud'  ofwel niet mijn smaak. En tja, als je eenmaal in zo'n bui bent om lekker te shoppen, dan is zo'n ervaring niet bevredigend. Audrey had van een collega gehoord dat er vlakbij het Alexandrium in Capelle aan de IJssel een grote winkel zit die veel van Loods 5 wegheeft. 


Met een door mijn broer doorgebelde routebeschrijving op zak gingen we op zoek. We hebben allebei het richtinggevoel van een varken, dus dat was nog een hele uitdaging. Maar hebzucht is een sterke motivatie en zo kwam het dat we in een keer goed reden. Onze moeite werd beloond! Zo erg als Loods 5 teleurstelde, zo verraste de Woonstore! Het concept is hetzelfde als bij Loods 5 en sommige producten ook, maar toch hadden ze bij de Woonstore net wat andere accessoires. Omdat de collecties van zowel Loods 5 als de Woonstore constant wisselen, is het natuurlijk net mazzel hebben als ze toevallig spullen hebben die helemaal jouw smaak/kleur zijn. Die mazzel hadden we bij de Woonstore. En inderdaad, hier gingen we niet met lege handen naar huis!




Helemaal blij ben ik met deze klok. Ik weet het, geel is niet echt mijn kleur, maar voor deze gezellige maak ik een uitzondering. Hij maakt zo'n heerlijk huiselijk geluid. En het mooiste is de prijs: 10 euro!



Ook onweerstaanbaar vond ik deze blaker met stippen. Staat hij niet super?



En tot slot iets waar ik al meer dan twee jaar naar op zoek ben. Je zou het niet denken, maar zo'n simpele houten mokkenrek is dus nergens meer te koop! Ben dus dolgelukkig met dit witte exemplaar, waar nu mijn kleurige PIP mokken aan hangen te pronken.


Zet 'm dus op je lijstje: de Woonstore, op meubelboulevard Capelle XL, aan de overkant van het Alexandrium! Je kunt er ook lekkere broodjes, verse sapjes en heerlijke smoothies krijgen, dus ook de innerlijke mens komt aan zijn trekken. Winkelen is tenslotte een inspannende bezigheid!






Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints