Ten to Three Bakery

Zoek je een leuke tearoom in Rotterdam, ga dan eens langs bij Ten to Three Bakery in de Aert van Nesstraat. Zelf heb ik 'm pas een paar maanden geleden ontdekt, maar hij zit er al 3 jaar. Hij zit op een hele handige plek voor shoppende dames die weer even op krachten moeten komen. Alleen moet je hem wel net weten te vinden. Hij zit in een zijstraat van de Lijnbaan, ter hoogte van Dolcis aan de rechterkant. Het is de straat waar ook de parkeergarage van de Bijenkorf zit.



Okee, genoeg route informatie zo. Het belangrijkste bij een tearoom: wat kun je er eten? Want laten we eerlijk zijn, we gaan er niet heen voor alleen een kop koffie of thee. Nou, wat dat betreft zit je bij Ten to Three Bakery letterlijk gebakken. Een vitrine vol heerlijke cupcakes, muffins en cookies, die de sterke lijners onder ons zelfs in minivariant kunnen krijgen. Mijn persoonlijke favoriet is de cupcake met salted caramel en een thee latte, oftewel thee met een kannetje warme melk en een potje honing. Zo lekker!




Al dat lekkers kun je meenemen, maar daar opeten is wel zo leuk. De teamroom is namelijk heel gezellig ingericht met veel roze, franjes en bloemetjes. Goed rondkijken en je ontdekt dat het thema Alice in Wonderland is. De flamingo's op de muur, het serviesgoed met citaten uit het boek... zoals ze op de website zeggen: "Cupcakes bereid met verse ingrediënten en een sprankje magie."



En over Alice in Wonderland gesproken, vanavond wordt in Amerika de eerste aflevering uitgezonden van de spin off  'Once upon a time in Wonderland'. Ik ben geen fan van Alice, maar als de serie ook maar iets lijkt op 'Once upon a time', dan ben ik hooked. Dus ik ga morgen zeker kijken of ik 'm kan downloaden. 




Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints