Granny Smith

Eindelijk heb ik mijn buffetkast opnieuw geschilderd. Een aantal jaar geleden heb ik hem roomwit gemaakt, maar dat was zo'n klus dat ik het maar niet op kon brengen om 'm opnieuw te schilderen. Maar eigenlijk wilde ik hem graag een vrolijke kleur geven, want dat roomwit was nog uit de tijd dat ik weinig kleur in mijn interieur had. En ja, nu is het er toch van gekomen! Ik heb bij de Hema 2 potjes groene verf gekocht en ben aan de slag gegaan. Wat scheelt is dat ik nu de binnenkant niet heb gedaan (er zit toch stof voor de ruitjes). Er moesten alsnog 3 lagen verf op hoor, maar in 1 weekend was het gepiept!

En zie hier: mijn Granny Smith!


Op Pinterest had ik gezien hoe iemand met cupcakevormpjes en kerstlampjes een slinger had gemaakt. Dat was ik ook van plan, maar ik heb weken moeten wachten tot de kerstlampjes in de winkel lagen. Zie je, ook daarom ben ik blij met de winkels die al vroeg in de kerstsfeer zijn! Bij Action vond ik een doosje met 20 lichtjes voor nog geen 2 euro. Bij Pipoos had ik al 2 soorten cupcakevormpjes gekocht. Extra kleine en met een geschulpt randje, zodat ze nog meer op bloemenkelkjes lijken. Met een mesje een kruisje zetten in de vormpjes, lichtjes erdoor steken en klaar! In het donker is het natuurlijk nog leuker, maar die foto's werden zo donker dat je er niks op zag. Dus dat moet je dan maar van me aannemen. Of zelf een slinger maken natuurlijk!




Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints