Klaar voor Kerst met H&M Home

Wie net als ik uitkijkt naar de gezellige dagen voor Kerst, moet snel een kijkje nemen op de site van H&M Home. Ze hebben vaak voor weinig geld leuke accessoires, maar nu is het wel erg hebberigmakend! En laten ze nu ook nog een actie hebben waarbij je tijdelijk geen verzendkosten betaalt! Snel naar www.hm.com/nl/department/HOME dus! Hier vast een voorproefje met mijn favorieten.









Wat gaat er beter samen dan Kerst en bakken? Precies! Dus de keuken is echt de plek in huis die je gezellig kunt maken met vaatdoeken, schorten en natuurlijk mooi serviesgoed in kerstsfeer. De heerlijke geur van zelfgemaakte koekjes of taart maakt het plaatje compleet. It's beginning to look a lot like Christmas!




















Ik heb een voorliefde voor alles met Westies en Scotties erop. Dus je snapt dat de kussens en handdoeken met deze schattige Schotse terriërs onweerstaanbaar voor me zijn. Alleen zo jammer dat de dekbedhoes alleen in eenpersoons verkrijgbaar is. Dat geldt helaas voor de meeste hoezen. Om de een of andere reden worden de vrolijke dekbedhoezen alleen voor kinderbedden gemaakt. Zo ook bij winkels als Hema, Ikea en Leen Bakker. Zo jammer! Waarom moet je ineens van die serieuze hoezen leuk vinden als je volwassen bent? 









Zelf ben ik er nog niet uit wat ik ga bestellen. Het liefst zou ik alles wat je hierboven ziet willen hebben. En met het oog op de cadeaus die binnenkort gekocht moeten worden voor de Sint, is het misschien wel handig daar ook vast wat voor in te slaan. Want ik heb zo'n idee dat dit ook wel bij mijn (schoon)zussen in de smaak valt. Nog maar even m'n winkelmandje vullen dus!



Reacties

  1. Zo leuk allemaal, krijg helemaal zin in kerst!!! Kus van Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben kussenhoezen met wolven er op!!! Dankje voor het posten!!!
    (Ik heb misschien een klein beetje een wolvenverslaving... Misschien...)

    Raevyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar heb je die dekbedovertrekken gevonden? En douchegordijn etc.
    Zou je me kunnen mailen op deb.bokt@live.nl
    Ik zoek namelijk zelf ook vanalles met Scotties erop!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints