Tips van de Swan Market

Afgelopen zondag was er weer een XXL editie van de Swan Market in het Rotterdamse Museumpark. Net als vorige keer was het ontzettend druk, maar weer o zo gezellig. Er stonden weer hele andere kraampjes, zodat er weer van alles te ontdekken viel.


Zo heb ik iets heerlijks (weet de naam niet eens) gegeten bij de American Baking Company (ABC). Ken Hardy verkocht daar zoveel lekkers dat bij de dikke rij wachtenden letterlijk het water in de mond liep. En kiezen was bijna onmogelijk! Grote punten carrot cake, cheese cake en chocolate cake met een enorme laag romige chocola. Allerlei soorten cookies van zo'n 3 centimeter dik, smeuige bananabread, brownies met pecannoten, cupcakes... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat in combinatie met de Amerikaanse humor en service zorgt voor een onweerstaanbare combinatie. En wat nou zo fijn is: je kunt alles online bestellen! Misschien kun je beter niet kijken op www.americanbakingcompany.com.








Een andere ontdekking die ik echt even wil delen is Van Ikke. De dame achter dit merk maakt fantastische ontwerpen die ze voornamelijk verkoopt als strijkapplicaties en buttons. 


Vooral met die strijkapplicaties kun je alle kanten op. Natuurlijk op kleding, maar wat denk je van op kussenhoesjes, tafelkleden, dekbedden of theedoeken? Maar zelfs op meubels schijnt het te werken, dus ze zijn ook leuk op een kastje of een tafel. De mogelijkheden zijn eindeloos. Maar goed ook, want ik kon bijna niet kiezen. Ik heb er uiteindelijk twee gekocht en de rest gaat op m'n sinterklaaslijst!




Behalve de strijkapplicaties (slechts 4,95 euro), heb ik ook een beschermhoes voor mijn iPad gekocht. Hij is mooi gevoerd en van buiten is hij goed af te doen, mocht hij vuil worden (wat in mijn tas altijd gebeurt). De prints zijn in de stijl van PIP studio, maar allemaal door de eigenaresse bedacht en getekend. Je kunt alles online bestellen, dus ga even lekker neuzen op www.vanikke.nl!


 



Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints