Nieuwe werkplek

Over anderhalve maand begin ik in mijn nieuwe baan en omdat ik dan een aantal uur per dag thuis ga werken (vanwege de hond), leek het me leuk een echte 'werkplek' te hebben. Oftewel, een excuus om weer eens wat te schuiven in huis.

Ik had al een groot bureau met daarop mijn Mac, maar eigenlijk vind ik het niet zo prettig om met mijn rug naar een ruimte toe te zitten. Daarom was ik eerst van plan m'n bureau zo neer te zetten, dat ik erachter kon zitten. Maar met die plankjes aan de muur was dat niet zo handig. Was bang dat ik daar dan steeds tegenaan zou stoten met m'n hoofd. De oplossing was het bureau haaks op de groene muur te zetten. Daardoor kan ik erachter zitten en heb ik een soort werkhoekje gemaakt. Daarvoor kon ik nog m'n Ektorp stoel kwijt, waar Rob zich op installeert zodra ik achter de computer zit. Dit ondanks z'n grote hondenbed dat naast m'n bureau ligt (voor de foto heeft hij even net gedaan alsof). Maar daar maakt Daantje dan weer gebruik van. Dat wil zeggen, als hij klaar is met het opeten van de viooltjes op m'n bureau. Nou ja, op de foto zagen ze er nog leuk uit denk ik dan maar...









Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints