Filmbruiden

Tijdens ons dagje Antwerpen hebben we ook een kijkje genomen bij Shopping Center Wijnegem, oftewel een winkelcentrum in de buurt van Antwerpen. Best mooie winkels, maar het leukst vond ik nog de tentoonstelling in de centrale hal. Daar waren bruidsjurken te zijn uit bekende films. De uitbundige jurk uit Marie Antoinette, het hippe korte jurkje dat Audrey Hepburn droeg in Funny Face en zelfs de trouwjurken uit Star Wars, Pirates of the Caribbean en The Pincess Bride. Die laatste zegt jullie misschien niks, maar bij deze film kon ik vroeger echt helemaal wegzwijmelen. Ik heb zelfs mijn konijn naar de held vernoemd. Need I say more?

Welke ik echt leuk vond om 'in het echt'  te zien, was de jurk die Gwyneth Paltrow droeg in Jane Austens Emma. Heel simpel, maar door de pure Austen romantiek toch heel mooi. Wat is jouw favoriet?


Funny Face 




Star Wars




 Pirates of the Caribbean




 The Princess Bride




 Emma




Marie Antoinette







Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints