Maisons du Monde en exotische smiksels

Zaterdag ben ik weer een jaartje ouder geworden en om dit heugelijke feit te vieren, zijn we een dagje naar Antwerpen geweest. Al een hele tijd wilden we naar Maisons du Monde; een soort Ikea, maar dan met mooiere spullen. Er zit een filiaal in Wilrijk, dat vlakbij Antwerpen ligt, dus daar moesten we natuurlijk langs.

Hoewel ik eigenlijk had verwacht dat de winkel meerdere verdiepingen zou hebben, gezien de enorme catalogus vol meubels en accessoires, viel het aanbod zeker niet tegen. Behalve een paar banken en wat kastjes stonden er niet veel meubels, maar accessoires des te meer. Er was zoveel leuks te zien dat ik er zenuwachtig van werd. Ken je dat? Het was gewoon teveel, met als resultaat dat ik helemaal niets heb gekocht. Nou kan dat ook te maken hebben met de grote opruimactie die ik thuis net achter de rug heb. Want als je net zoveel hebt weggegooid omdat je huis dicht begon te slippen, ben je een stuk selectiever en denk je echt wel twee keer na voor je weer nieuwe meuk koopt.



Maar voor wie nog wat leuks zoekt, is Maisons du Monde zeker een aanrader. Ze hebben allerlei stijlen, de kwaliteit is goed en de prijzen vallen heel erg mee. En het mooie is dat je alles online kunt bestellen. De bezorgkosten zijn ook goed te doen, dus dat is allemaal heel makkelijk. Maar gewoon even lekker rondneuzen tussen de kussentjes, het serviesgoed en de spullen voor aan de muur is ook wel erg lekker.





Het was zaterdag heerlijk weer en toen we 's avonds uit eten gingen bij Bazar in Rotterdam, konden we zelfs buiten zitten. Het was jaren geleden dat ik bij Bazar was geweest, maar nu ik weer hun heerlijke hapjes en smeersels heb geproefd, weet ik zeker dat het dit keer niet zo lang zal duren tot ik er weer kom. De bediening is vreselijk vriendelijk, de gerechten zijn heerlijk en de porties enorm. Bovendien is het heel goed betaalbaar. Echt een aanrader!



Reacties

  1. Wat een gezellige dag! Gefeliciteerd! Een hele mooie datum om jarig te zijn, want mijn 'grote' dochter van nu alweer drie jaar is ook op de 24e jarig! Ik wens je een heel mooi en gezegend nieuwjaar! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints