Mijn eigen website!

Jaaaaa, het is zover! Ik heb mijn eigen website! Nooit gedacht dat het allemaal zou lukken, maar www.stadsmuissie.nl is online. Mijn blog is voortaan daar te vinden, maar je kunt ook foto's van mijn huis bekijken en volgen welke boeken ik lees. Via een link naar Goodreads.com kun je snuffelen tussen de boeken in mijn kast en zie je welke er nog op mijn verlanglijstje staan. Misschien breid ik de site nog uit met leuke adresjes in Rotterdam, maar het kan ook zijn dat ik het gewoon in mijn blog vermeld als ik iets leuks ontdek. Maar tips of suggesties voor de site zijn natuurlijk welkom!

Helaas kun je op mijn nieuwe blog nog geen reacties online plaatsen, maar daar wordt hard aan gewerkt. Tot die tijd kun je al je opmerkingen, vragen of suggesties kwijt via mijn bijbehorende mailadres: info@stadsmuissie.nl. Ik hoor graag van je.

Tot ziens op www.stadsmuissie.nl!


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints