Behangen

Ik zit al een tijdje te verzinnen wat ik eens met de muur in m'n slaapkamer moet doen. Schilderen geeft niet echt de sfeer die ik zoek denk ik. Liefst zou ik één wand bedekken met een druk behangetje, maar het probleem is dat ik niet kan behangen. Tijdens een kluscursus heb ik eens een les over behangen gehad, maar dat bevestigde alleen maar mijn vermoeden dat het niks voor mij is. Dat dubbelvouwen van die flappen behang is niks voor mij. Ik plakte meteen de boel aan elkaar en liet ze zo lang zitten dat ik ze niet meer goed van elkaar kreeg. Nee, dat wordt niks.
Maar ik denk (lees: hoop) dat ik de oplossing heb: Easy decor behang! Dat is behang waarbij je de muren insmeert in plaats van het behang. Dus dat zou me een hoop ellende moeten besparen. Dan blijft het natuurlijk nog een heel karwei om de banen mooi op elkaar te laten aansluiten qua print, maar okee, hoe moeilijk kan het zijn? Goed, ik ben niet zo precies en meten en knippen zijn niet m'n sterkste kanten. Maar waar een wil is, is een weg, toch?

Ik ga het gewoon proberen. Behang van Lief! gekocht bij de Gamma (zie hieronder), een pot kant-en-klare plaksel (waarom moeilijk als het makkelijk kan?) en twee flinke kwasten. Dit weekend gaat het gebeuren! Iemand nog tips???

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints