Plantjes schuiven

Donderdag heb ik mijn 'schuifdrang' losgelaten op mijn balkon. Ik zat heerlijk rustig van het zonnetje te genieten, toen ik me ineens afvroeg of mijn loungebed ook langs de andere zijde van het balkon zou passen. En ja, dan raak ik zo'n idee niet meer kwijt...

Maar het schuiven valt niet mee op een vol balkon. Om het bed te kunnen verschuiven, moeten namelijk de potten met planten opzij. Maar er is niet veel plek om ze naartoe te verplaatsen. Dus binnen no-time had ik mezelf klem gezet in de hoek, stonden overal planten en was er bijna geen ruimte meer om het bed te verschuiven. En dan waren er ook nog een hond en een kat die perse overal tussen wilden kruipen en klimmen. Maar goed, na zo'n anderhalf uur stond het bed onder het raam en hadden alle planten een nieuw plekje gevonden. Ik kan niet garanderen dat het nu altijd zo blijft staan, maar voorlopig ben ik wel tevreden met de nieuwe opstelling. Ook als het regent, zit ik nu lekker droog en er is nu meer plek voor de planten die wat meer zon nodig hebben.





Helaas regent het nu en ziet het balkon er nogal somber uit, dus de foto's van het resultaat houden jullie nog van me tegoed!


Reacties

  1. hoi, wat ziet het er hier gezellig uit en wat een super balkon zeg! ik kom hier vast nog vaker langs!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints