Vandaag is rood...

Vorige week was het weer eens aan het kriebelen en heb ik weer het een en ander verschoven. Het verwisselen van m'n bureau en de eettafel was achteraf niet zo'n succes; ik bleef m'n hoofd stoten tegen de lamp die normaal boven de eettafel hangt en mijn kat Pippa at constant mijn verfkwasten op, die nu op m'n bureau stonden in plaats van op de plank erboven. Vorige week alles dus maar weer teruggezet. Maar omdat dat niet echt mijn idee van een 'lekkere schuif' is, heb ik de buffetkast ook meteen verplaatst. Dat betekende wel dat al het servies eruit moest, wat ik minder leuk werk vind. Ook het schuiven van de kast valt niet mee, omdat hij nogal zwaar is en bovendien is de bovenkast een los deel, dus je kunt de kast niet zomaar een zet geven.


Naast de buffetkast heb ik een laag kastje gezet dat in mijn bijkamertje stond. Heb ik destijds dezelfde kleur wit geschilderd als de buffetkast, dus hij paste er mooi naast. In het kastje heb ik wat kleurig servies gezet van PIP, Oilily en Greengate. Op de markt in Oud-Beijerland verkopen ze heel leuke kantjes met balletjes eraan, dus die heb ik langs de plankjes gehangen.



Op de bank een rood fleeceplaid met witte stippen en wat lekkere, grote kussens. Oftewel, de boel is weer helemaal opgeknust!


Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints