Bob de Bouwer

Vrijdagmorgen kreeg ik het ineens op m'n heupen; ik wilde een muurtje behangen. Dus na het werk meteen met een collega naar de Gamma om behang te halen. Ik wist al precies wat het moest worden, baksteenbehang van VT Wonen. Thuis had ik nog een pot plaksel staan, maar bij thuiskomst bleek die toch wat minder vol te zijn dan ik dacht. Ik begon ook ineens sterk te twijfelen of mijn 3 gekochte rollen wel voldoende zouden zijn. Toch maar besloten gewoon te beginnen. Haalde ik het niet, dan moest de rest maar volgende week.

Met wat passen en meten heb ik wat stukken aan elkaar kunnen zetten om het patroon te laten doorlopen, zodat ik uiteindelijk bijna een hele rol overhield. Het plaksel is wel tot op de laatste druppel opgegaan.

Ik ben helemaal blij met het resultaat. Het lijkt net een gemetselde muur, waardoor de kamer een wat meer industriele look heeft gekregen. Wel een leuk contrast met alle zoete kleurtjes. Hieronder wat foto's, dus oordeel zelf!




Vandaag de 'paasei'  lampen in de woonkamer en keuken toch maar vervangen. Voordeel van die lampionnen is dat je zo zo verwisseld hebt en als je ze opvouwt, zijn ze makkelijk op te bergen. Bij Xenos hebben ze de leukste kleuren en prints, en dat al vanaf 2 euro. Ze geven een gezellig licht en passen eigenlijk bij alle stijlen interieur. Wat mij betreft echte blijvertjes.







Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints