Verwennerij

Zoals ik laatst al liet doorschemeren, gaat het op mijn werk niet zo lekker op het moment. Ik zal er inhoudelijk niet op in gaan, maar het is allemaal begonnen met die glossy waar ik vorige keer over vertelde. Afgelopen week, net toen ik dacht dat de rust een beetje was teruggekeerd, is alles juist nog veel erger geworden. Hoe dan ook, ik ben er knap beroerd van, letterlijk. Ik kan slecht tegen ruzie en zeker als het zo oneerlijk is wat er tegen je wordt gezegd.

Maar goed, ik kon dus wel wat afleiding gebruiken. Gisteren was ik vrij, omdat mijn aanstaand schoonzusje (ja, mijn 'kleine broertje' gaat trouwen!!) bruidsjurken zou gaan passen en ik mocht mee. Hele eer natuurlijk. Samen met haar moeder en mijn zus zijn we naar de Honeymoon Shop en naar Bliss in Rotterdam geweest. Ik kan natuurlijk niet teveel verklappen over de jurken, want stel je voor dat de bruidegom dit leest! Maar ik kan wel zeggen dat ze er prachtig uit zag. En wat is er veel keus! Maar we zijn goed geslaagd, hoewel ze nog geen definitieve keus heeft gemaakt. Maar dat gaat zeker goed komen.

Na een heerlijke lunch bij Jac. van Zanten in de Karel Doormanstraat, zijn we na afloop van al het passen teruggegaan voor een high tea. Echte scones met clotted cream, sandwiches en allerlei andere heerlijkheden plus natuurlijk een flinke pot thee. Dat is een high tea zoals hij hoort te zijn. Ben ik in Nederland nog niet eerder tegengekomen! Voor de lijn natuurlijk niet zo best, maar het was een hele leuke afsluiting van een gezellige dag.


En vanmorgen zat er een verrassing bij de post! Er werd een grote doos bezorgd met een sticker erop van Originated. Dan zit het sowieso goed, dacht ik. En jawel. Samen met een heel lief kaartje van mijn zus zaten er allerlei pakjes in, allemaal verschillende ingepakt in Greengate papier. De inhoud was ook van Greengate; een heel leuk groen kussensloopje met een vogel, bijpassende servetten, een schattig lunchtrommeltje met rode paisley print, een lief klein ovenschaaltje met deksel en als extraatje van Originated een pak oude Ariadnes. Allemaal om me een hart onder de riem te steken vanwege de rotsituatie op het werk. Wat een kanjer he, die zus van mij!





Het kussen heeft een plekje op de bank gekregen, de servetten staan op tafel en het leuke ovenschaaltje in de buffetkast. Zo lijkt het meteen al een beetje lente in huis.




Van mijn collega, of oud-collega moet ik nu zeggen, heb ik twee leuke voorraadpotten van Jet gekregen. Helemaal leuk. Die hebben een plek op mijn bureau gekregen. Ik word gewoon vrolijk als ik ze zie. En dat kan een mens soms weleens gebruiken.






Reacties

  1. Was ontzettend gezellig vrijdag! En wat onwijs lief van Aud!

    Geniet ervan en morgen nieuwe ronde nieuwe kansen:-)

    Dikke knuffel en een kus

    Shi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het verdiend hoor! En laat je niet op je kop zitten hoor: dit alles zegt meer over haar dan over jou!!! Het zal jouw tijd wel duren ;-)
    Kus van Zus

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints