Kerstshoppen in Halsteren

Net als elk jaar na Sinterklaas, zijn we vandaag voor onze halfjaarlijkse trip naar Halsteren geweest. Daar bevindt zich namelijk de grootste Intratuin van Nederland, en vooral rond kerst hebben ze daar heel veel leuks. Er is ook een groot restaurant bij waar ze heerlijke broodjes en smiksels verkopen, dus tijd zat om na te denken over alles wat we in de kar hebben gegooid maar waarvan we niet zeker weten of we het nou moeten kopen of niet.




Dit jaar was de buit bijzonder groot. Hoewel mijn kerstboom vorig jaar echt al erg vol zat, is het me toch weer gelukt extra versieringen te vinden. Ik zag bij Intratuin een boom versierd met licht roze en licht groene ballen, wat echt een mooie combi is. Heel CK ook. Dus hup, een setje groene ballen in de kar.



 Ik vond ook een groot tinnen huisje voor waxinelichtjes, waarnaar ik al zo lang op zoek ben. Witte kon ik wel vinden, maar de twee die ik al had, zijn zwart, dus dat staat niet zo leuk bij elkaar. Die ik nu heb gekocht is donkergrijs, dus dat kan best. En hij was nog heel betaalbaar ook, in tegenstelling tot de huisjes die je wel in Scandinavische webshops of bij Riverdale ziet.

 Na Intratuin rijden we altijd langs Dinteloord waar een Action zit. Steeds weer verbazen we ons over de lage prijzen en komen dan met tassen vol koopjes naar buiten. Zo ook dit jaar. Ik vond er een doos paddestoeltjes voor in de boom, die bij Greengate zo'n 15 euro kosten en hier slechts 2 euro. Ze hadden ook leuke cupcakes, zoals ik al gezien had bij Janouk van Friemels en Frutsels, maar daar heb ik vorig jaar al wat van gekocht bij Greengate en Blokker. Wel vond ik nog een leuke roze kralenslinger voor 75 cent (!) en een doosje pastelkleurige ballen, die bij thuiskomst menukaarthouders blijken te zijn. Maar met een strikje eraan kunnen ze ook prima in de boom.


Kortom, we zijn weer niet met lege handen teruggekomen. Alle spullen liggen nu klaar om morgen in de boom gehangen te worden. Ben benieuwd of alles erin past... Foto's volgen!


Reacties

  1. Looooooooooove it! Leuke foto's weer en tja kwijlen hè....
    xx Shi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints