Balkonplaatjes

Jullie hadden nog wat foto's tegoed van mijn balkon. Een paar weken geleden heb ik de boel flink verschoven, zodat m'n loungebed nu onder m'n slaapkamerraam staat. Zo kan ik de kussens gewoon buiten laten liggen zonder dat ze nat worden als het regent. Gisteren was natuurlijk een uitzondering, want toen viel niet alleen vanalles op het balkon om door de harde wind, ook het matras en alle kussens waren doorweekt. Ik stop alles straks maar in de droogtrommel in de hoop dat het wat sneller droogt en niet gaat schimmelen.

Hier dus wat foto's van de nieuwe opstelling, gemaakt in betere tijden wat weer betreft. Hopelijk volgen er nog veel lange zomeravonden zodat we allemaal lekker nog een tijdje kunnen genieten van onze tuinen en balkonnetjes. Boek of tijdschrift naast je, een lekker drankje erbij... van mij mag de zomer nog wel even terugkomen! Cheers!









Reacties

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints