Back for good?

Beetje raar misschien, maar ik mis m'n oude blog. De layout, de reacties, het gemak waarmee ik altijd en overal in een handomdraai een post kan plaatsen... Een eigen website is leuk, maar voor het bloggen blijkt Blogger gewoon ideaal.

Maar voor ik weer besluit terug te komen op m'n oude vertrouwde stekkie hoor ik graag van jullie waar jullie me liever volgen. Ik heb het idee dat het voor veel lezers makkelijker was op dit blog, omdat je dan in je dashboard zag wanneer ik een nieuwe post had geplaatst. Op mijn website kun je mijn blog alleen goed volgen door me te volgen op Twitter of door je te abonneren op mijn  RSS feed. Dat laatste gebruik ik zelf nooit. Vind het helemaal niet handig. Kan me dus goed voorstellen dat de meesten van jullie mijn nieuwe blog (www.stadsmuissie.nl) helemaal niet volgen.



Vraag is dus: heb ik nog volgers hier? En wat vind je leuker om te lezen, mijn website blog of mijn blog hier op Blogspot?

En stel dat ik hierheen kom, zou je het dan op prijs stellen als ik mijn berichten van mijn website hier naartoe kopieer? Dan is de hele boel hier weer compleet. Mijn website zou ik dan als een soort fotoalbum houden, waarop je kunt zien hoe mijn huis er vanbinnen uitziet en wie mijn huisgenoten zijn.

Hoor heel graag van jullie!!






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts

Greengate lente/zomer 2011

The boy in the striped pyjamas

Nieuwe PIP prints